Převratná digitální transformace zásadním způsobem ovlivňuje každé odvětví, všechny segmenty trhu a umožňuje zásadní změnu obchodních modelů. Tato bezprecedentní změna představuje klíčové výzvy (a rizika pro ty společnosti a instituce, které ji podcení), ale i jedinečné obchodní příležitosti.
Pro mnoho firem nastal správný čas na revizi, popřípadě změnu jejich obchodní strategie a modelu podnikání. Vaše obchodní vize a strategie musí odrážet vaši širší celofiremní i produktovou vizi a strategii a zejména redefinovat vaše tržní příležitosti v tomto novém digitálním kontextu.
Promýšlejte, jak vaši zákazníci a konkurenti (současní, ale i ti budoucí!), vaši dodavatelé a další obchodní partneři mění své obchodní strategie jako důsledek digitální transformace. Musíte neustále posilovat a rozvíjet obchodní konkurenceschopnost své společnosti v digitálním světě. Jinak riskujete ztrátu relevantnosti a již v blízké budoucnosti zásadně ohrozíte svou tržní pozici.
KLÍČOVÉ TEZE MODULU
Prodej výsledků firmy a služba zákazníkům je úkolem všech zaměstnanců firmy, nikoliv jen prodejního oddělení.
Kreativní tržní segmentace a inovace prodejních kanálů vám umožní nalézt a využít nové tržní příležitosti.
Na zlepšování vaší prodejní efektivity, ziskovosti a výsledků musíte neustále pracovat při stále účinnějším využití digitálně umocněného marketingu a nových možností umělé inteligence (AI).
Se vstupem do éry dovednostní ekonomiky, ve které si všichni globálně konkurují, závisí vaše obchodní výsledky především na lidech, jejich schopnostech a na tom, jak je dokážete vést a motivovat.
Vysoká spokojenost zákazníků je základem udržitelnosti vašeho byznysu a je výsledkem správného nastavení a rozvoje klíčových procesů včetně procesů pro řízení prodeje a prodejních týmů.
Disruptivní technologie a inovace pro digitální „customer care“ včetně umělé inteligence zásadně ovlivní vaši schopnost úspěšné rozvíjet váš byznys a dosahovat trvale udržitelných výsledků
Bezpečnost a ochrana osobních údajů je klíčovým předpokladem a nezbytnou podmínkou pro dlouhodobou udržitelnost vašeho byznysu
Playbook pro sales leadership: využijte ověřených přístupů, poznatků, metodologií a “best practices”, abyste dokázali úspěšně vytvořit, nastavit, řídit a rozvíjet vaší obchodní strategii